Monday, August 15, 2011

Medij Ruby predviđa trudnoću i spol bebe!

Možda vas interesira kad biste mogli ostati trudni? Kojeg će spola biti vaša beba? Za samo 5$ možete saznati :).
Čitajući jedan strani forum, slučajno sam naišla na postove o Ruby, ženi koja predviđa buduću trudnoću (ili trudnoće - ovisi koliko ste spremni platiti) i spol bebe. Također, ako ste već trudni, Ruby će vam otkriti da li nosite curicu ili dečka. Zaintrigiralo me pa sam odlučila malo istražiti. Google is your friend :)! Saznala sam da Ruby ima vrlo visok postotak točnosti svojih predviđanja pa sam i ja odlučila pokušati. Prema podacima s njene stanice, taj postotak iznosi čak 95%!
Postupak je slijedeći:
Posjetite stranicu http://www.ttcbabylovepredictions.com/ , s lijeve strane kliknete "services", srolajte skroz dole i odaberite Buy now opciju ispod cijene 5$ (ja sam za plaćanje koristila Pay Pal). To je narudžba za predviđanje iduće trudnoće i spola bebe. Ako želite saznati više, potražite i druge ponuđene usluge.

Nakon što ste platili, pošaljite Ruby mail s podacima:
Vaše ime i prezime
Datum rođenja
Broj pobačaja i broj porođaja
* Ako ste već trudni, očekivani datum porođaja
Suprugovo ime i prezime
Suprugov datum rođenja

U roku od 3 dana, dobit ćete e mail od Ruby. Evo mog predviđanja:
I see a find out with a positive test THIS NOV OR CONCEIVE THIS NOV OR GIVE BIRTH NOV OF 2012. I see a girl. 

Prema tome, ili ću začeti u listopadu/saznati u studenom ili ću zatrudniti u studenom ili roditi u studenom iduće godine. Odgovorila sam joj na e mail da bih jako voljela da je to istina (ne skrivam svoju želju za djevojčicom) premda sumnjam jer moj drugi sin ima tek 4.5 mj. Moram priznati da je bila jako susretljiva i draga i napisala mi je da osjeća da će to biti odluka u zadnji čas.Vidjet ćemo, prvi ćete saznati :). Ostavljam vam i link na blog na koji su ljudi pisali svoja iskustva vezana za Ruby i njena predviđanja pa čitajte ako želite:
http://www.ttcbabylovepredictions.com/blog-psychic.html
U svakom slučaju, jedno pozitivno iskustvo za samo 5$ :).

*Imajte na umu da ovakava predviđanja služe samo za zabavu. Ako se odlučite isprobati, bilo bi mi drago da napišete kometare i ostavite svoja predviđanja :).






2 comments:

  1. I mene zanima da li je Ruby pogodila? :). Trudna sam 14 tjedana i predvidjela mi je da nosim decka, pa me zanimaju vasa iskustva

    ReplyDelete